مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-10بين الملل

چین چطور از «وی چت» برای نفوذ در انتخابات آمریکا استفاده می کند


دولت چین، با استفاده از طیف گسترده ای از افراد و سازمان های غیردولتی، به شیوه هایی در جامعه آمریکا و انتخابات ها نفوذ می کند، از جمله با پیام رسان وی چت.

- چین چطور از وی چت برای نفوذ در انتخابات آمریکا استفاده می کند حزب-دولت چین، با استفاده از طیف گسترده ای از افراد و سازمان های غیردولتی، به شیوه هایی در جامعه آمریکا و انتخابات ها نفوذ می کند، از جمله با پیام رسان وی چت.

وی چت با امکان دادن به این ماشین تبلیغاتی برای مدیریت چینی زبان ها در آمریکا، اهرمی قدرتمندی است و واشنگتن باید فعالیت آن را ممنوع اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه نشنال اینترست با بیان این مطلب در گزارشی آورده است که اقدامات و تلاش های پکن برای ایجاد تغییراتی در انتخابات ایالات متحده در واشنگتن مورد غفلت قرار گرفته و این وضعیت باید تغییر کند.

در این گزارش آمده است: تلاش های روسیه برای دستکاری در انتخابات آمریکا در سال های اخیر خبرساز شده است.

اما تلاش های چین در این زمینه دستاوردهای بیشتری داشته است - عمدتا به این دلیل که به طور عمده از طریق وی چت (WeChat) انجام شده است؛ برنامه ای که در میان چینی-آمریکایی ها محبوبیت دارد.

با داغ شدن بحث انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، کمپین ها، رای دهندگان و دولت فدرال باید در برابر تلاش های حزب کمونیست چین برای استفاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین چطور از «وی چت» برای نفوذ در انتخابات آمریکا استفاده می کند

چین چطور از «وی چت» برای نفوذ در انتخابات آمریکا استفاده می کند