مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:352023-05-30اقتصادي

بذرپاش: سند جامع حمل و نقلی جامع بین ایران و ترکمنستان تدوین می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «مهرداد بذرپاش» امروز سه شنبه با رییس آژانس حمل و نقل و ارتباطات وابسته به کابینه وزرای ترکمنستان در ساختمان دادمان دیدار و گفتگو کرد.

- در دیدار با رییس آژانس حمل و نقل و ارتباطات وابسته به کابینه وزرای ترکمنستان؛ بذرپاش: سند جامع حمل و نقلی جامع بین ایران و ترکمنستان تدوین می شود وزیر راه و شهرسازی در دیدار با مقامات ترکمنستان با تاکید بر فعال سازی توافق نامه ترانزیتی عشق آباد و تردد روزانه 600 واگن در مرز های سرخس و اینچه برون از تدوین سند جامع حمل و نقلی جامع بین ایران و ترکمنستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش امروز سه شنبه با رییس آژانس حمل و نقل و ارتباطات وابسته به کابینه وزرای ترکمنستان در ساختمان دادمان دیدار و گفتگو کرد.

بذرپاش در این دیدار با اشاره به اینکه دو کشور اشتراکات فراوانی در موضوعات حمل و نقلی دارند بر تقویت روابط دو کشور تاکید کرد.

وزیر راه و شهرسازی کشورمان گفت: رویکرد ما در دولت، توسعه روابط با تمامی همسایگان و از جمله ترکمنستان است.

بذرپاش ادامه داد: روزانه 600 واگن در مرز های سرخس و اینچه برون تردد دارند که با توجه به ظرفیت این مرز ها در خصوص واگن ها باید به دنبال افزایش بیشتر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذرپاش: سند جامع حمل و نقلی جامع بین ایران و ترکمنستان تدوین می شود

بذرپاش: سند جامع حمل و نقلی جامع بین ایران و ترکمنستان تدوین می شود