مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 07:022023-06-07اجتماعي

شناسایی 494 نفر کودک کار در لرستان


مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 3 پرونده از کودکان کار مختومه و این کودکان در فرآیند بازاجتماعی قرار گرفته اند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 3 پرونده از کودکان کار مختومه و این کودکان در فرآیند بازاجتماعی قرار گرفته اند.

کریم خورشیدوند شامگاه شانزدهم خردادماه در مراسم افتتاح موسسه مردم نهاد آواخ نهان مهر خرم آباد اظهار کرد: در حال حاضر 144 پرونده از کودکان کار استان در دست اقدام قرار دارند.

وی ادامه داد: در ساماندهی و بازاجتماعی کودکان کار 12 دستگاه به صورت مستقیم شرکت دارند که با نظارت و سیاستگذاری اداره کل امور اجتماعی استانداری لرستان در این راستا اقدام می کنند.

خورشیدوند در خصوص مؤسسات فعال در این زمینه تصریح کرد: در حال حاضر سه مرکز شامل یک مرکز دولتی و دو مرکز خصوصی که یکی از آنها امروز افتتاح شد در شهر خرم آباد در این راستا فعالیت دارند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان ادامه داد: مرکز دوم به زودی در خرم آباد افتتاح خواهد شد، همچنین روند تأسیس یک مرکز خصوصی در شهرستان بروجرد نیز در دست بررسی است.

وی در مورد مؤسسه مردم نهاد آواخ نهان مهر خرم آباد گفت: این مؤسسه که امروز به صورت رسمی افتتاح شد، در زمینه رویکرد ساماندهی کودکان کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 494 نفر کودک کار در لرستان

شناسایی 494 نفر کودک کار در لرستان