مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 17:502023-06-19سياسي

برگزاری همایش گرامیداشت شهید چمران در دانشگاه رازی کرمانشاه


رییس بسیج اساتید دانشگاه های استان کرمانشاه از برگزاری همایش گرامیداشت شهید چمران و روز بسیج اساتید در دانشگاه رازی کرمانشاه در 31 خردادماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نامدار یوسفوند بعد از ظهر دوشنبه در در نشست خبری در آستانه سالروز شهادت شهید چمران و بسیج اساتید که در سالن جلسات دانشگاه رازی برگزار شد، اظهار کرد: شهید مصطفی چمران اسوه، الگو و معیاری برای اساتید انقلابی است که می خواهند نقش آفرین و خدمت رسان مردم باشند.

وی با بیان اینکه شهید چمران آیه های الهی را در خود پیاده کرده، افزود: شهید چمران یک قله است که باید همه ما به ویژه اساتید تلاش کنیم که به این قله برسیم و این شهید در مسیر هجرت، جهاد و شهادت بود که با وجود موقعیت های مناسب و سفر به کشورهای خارج برای علم آموزی اما وظایف خود را در مقابل کشور فراموش نکرد و با درک مناسب از اوضاع جهان مسئولیت خود را رها نکرد.

رییس بسیج اساتید دانشگاه های استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه در سالروز شهادت شهید چمران به دنبال نمایش این ارزش ها برای اساتید تراز انقلاب هستیم، تصریح کرد: بازنمایی و بیان ارزش های شهدا و انقلاب اسلامی پیام فرهنگی به دنبال دارد که باید به آنها عمل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش گرامیداشت شهید چمران در دانشگاه رازی کرمانشاه

برگزاری همایش گرامیداشت شهید چمران در دانشگاه رازی کرمانشاه