مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:102023-05-29اقتصادي

مانور میدانی سمپاشی رایگان اماکن دامی در قرچک اجرا شد


سرپرست اداره دامپزشکی قرچک با اشاره بر ضرورت پیشگیری و مبارزه با بیماری تب کریمه کنگو گفت: مانور میدانی سمپاشی رایگان اماکن دامی در قرچک اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد خلیلی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای پیشگیری و مبارزه با بیماری تب کریمه کنگو مانور میدانی سمپاشی رایگان اماکن دامی در قرچک اجرا شد.

سرپرست اداره دامپزشکی قرچک از اجرای طرح جهادی سمپاشی رایگان اماکن دامی در مناطق روستایی، عشایری و کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در راستای اجرای فعالیت های جهادی دامپزشکی و خدمت رسانی هر چه بیشتر به دامداران عزیز شهرستان و همچنین پیشگیری از بیماری مهلک تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، اکیپ مبارزه با بیماری های دامی این اداره با هماهنگی و همکاری دهیاری ها نسبت به سمپاشی رایگان اماکن دامی در مناطق روستایی، عشایری و کم برخوردار شهرستان اقدام کردند.

خلیلی در پایان از دامداران گرامی درخواست کرد تا به توصیه های بهداشتی دامپزشکی جهت پیشگیری و مقابله با بیماری تب کریمه کنگو عمل نموده و در اجرای این طرح با کارشناسان این اداره همکاری لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور میدانی سمپاشی رایگان اماکن دامی در قرچک اجرا شد

مانور میدانی سمپاشی رایگان اماکن دامی در قرچک اجرا شد