مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 00:402023-06-15سياسي

بازدید دکتر رییسی از مرکز مهندسی ژنتیک (CIGB) هاونا


رییس جمهور در جریان برنامه های سفر رسمی به کوبا که به دعوت رسمی رییس جمهور این کشور صورت گرفته است، از مرکز مهندسی ژنتیک (CIGB) در هاوانا بازدید کرد.

- رییس جمهور در جریان برنامه های سفر رسمی به کوبا که به دعوت رسمی رییس جمهور این کشور صورت گرفته است، از مرکز مهندسی ژنتیک (CIGB) در هاوانا بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ سید ابرهیم رییسی امروز پنجشنبه به وقت محلی، در جریان برنامه های سفر رسمی به کوبا که به دعوت رسمی آقای میگل دیاز کانل رییس جمهور این کشور صورت گرفته است، از مرکز مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی (CIGB) در هاوانا بازدید کرد.

رییس جمهور در این بازدید در گفتگو با مدیران این مرکز در جریان فعالیت ها، اقدامات و حوزه های تحقیقاتی آن شامل زیست پزشکی (تحقیق و توسعه در زمینه واکسن ها و محصولات بیودارویی)، بیوتکنولوژی گیاهی، آنزیم های صنعتی و بیوتکنولوژی حیوانات قرار گرفت.

مجموعه (CIGB) با تمرکز بر روی بیش از 10 حوزه درمانی و مطالعه بر روی بیش از 50 نوع بیماری در بازار 35 کشور جهان حضور دارد.

تولید واکسن عبدالا (ضد کووید -19) یکی از مهمترین سوابق کاری این مرکز طی دوران همه گیری کرونا بوده است که به عنوان اولین واکسن ضد کووید – 19 در آمریکای لاتین محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید دکتر رییسی از مرکز مهندسی ژنتیک (CIGB) هاونا

بازدید دکتر رییسی از مرکز مهندسی ژنتیک (CIGB) هاونا