مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-15سياسي

جهاد خدمت و تبیین باید دغدغه اصلی تمامی مدیران سیستان و بلوچستان باشد


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: جهاد خدمت و جهاد تبیین باید دغدغه اصلی تمامی مدیران استان باشد و مسئولان روابط عمومی نیز این خدمات و تلاش ها را به صورت هنرمندانه بیان کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی در نخستین همایش جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روابط عمومی و عرصه اطلاع رسانی اظهار داشت:مدیران مجموعه ها و مسئولان روابط عمومی دو هدف سنجش و درک وضعیت استان و جهاد تبیین را  باید مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه استان سیستان و بلوچستان یکی از اهدف دشمنان در جنگ ترکیبی است، بیان داشت: ایجاد دو قطبی سازی ها مختلف یکی از اهداف دشمنان در این جنگ ترکیبی است.

 وی با طرح این سوال که ما چه کرده ایم و مورد چه هجمه ای قرار گرفتیم که فتوای جهاد تبیین صادر شده است به تحلیل جهاد تبیین پرداخت و اذعان کرد: واقعاً چقدر متناسب با این فتوا کار شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در ادامه تصریح کرد: در عرصه رسانه، روابط عمومی و اقناع جامعه مخاطبین متناسب با جنگ ترکیبی اقدام نکرد ه ایم.

شریفی بیان داشت: آسیب شناسی جدی در زمینه دلایل عدم اقناع مخاطبین باید انجام شود، اتفاقات اخیر تجربه خوبی است که باید نقاط قوت و ضعف بررسی گردد و با یک کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد خدمت و تبیین باید دغدغه اصلی تمامی مدیران سیستان و بلوچستان باشد

جهاد خدمت و تبیین باید دغدغه اصلی تمامی مدیران سیستان و بلوچستان باشد