مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 21:252023-05-31اقتصادي

وعده دولت در زمینه ساخت مسکن اجرایی می شود


معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به وعده دولت برای ساخت مسکن گفت: هر چند از برنامه ریزی انجام شده عقب هستیم اما وعده دولت در این زمینه به طور قطع اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن منصوری، چهارشنبه شب در نشست شورای برنامه ریزی استان یزد با اشاره به اینکه دولت سیزدهم توانسته با اقدامات جهادی گره های بزرگی را در کشور باز کند، اظهار داشت: دولت بدون استقراض از بانک مرکزی توانست نا همطرازی که در کشور وجود داشت را برطرف کرد.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه طراز خارجی رشد کشور بعد از سال ها مثبت شده است، افزود: در بحث تولید خودرو در سال گذشته به یک میلیون 300 هزار خودرو رسیدیم و در حوزه مسکن نیز هرچند عملیات اجرایی یک میلیون و250 واحد مسکونی در کشور آغاز شده اما نسبت به برنامه ریزی انجام شده عقب هستیم، ولی به طورقطع وعده خود را اجرایی خواهیم کرد.

منصوری با بیان اینکه مردم هنوز بسیاری از اتفاقات مثبت را لمس نکرده اند، عنوان کرد: اگر تمام مشکلات حل شود؛ ولی تورم حل نشود، مردم اثری را حس نخواهند کرد.

معاون اجرایی رییس جمهور با تاکید بر اینکه رشد نقدینگی در کشور 9 درصد کاهش داشته است، اظهار داشت: میزان نقدینگی کشور در حال حاضرهرچند نامناسب است اما اینکه توانسته ایم این موضوع را کنترل کنیم، اتفاق مثبتی است و اتفاقات مثبت دیگری نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده دولت در زمینه ساخت مسکن اجرایی می شود

وعده دولت در زمینه ساخت مسکن اجرایی می شود