مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-18بين الملل

رنجی که جناب گاف برای دموکرات ها به همراه دارد


هر چه به زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نزدیک تر می شویم، اشتباهات و گاف های جو بایدن، رییس جمهور 80 ساله آمریکا بیشتر از گذشته می شود.

بایدن که هم اکنون لقب پیرترین رییس جمهور تاریخ آمریکا را یدک می کشد، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها-  صبح نو نوشت: اختلال حواس بایدن در نوع خود می تواند انتخابات پیش روی ریاست جمهوری در آمریکا را تحت تأثیر قرار دهد و موجب بازبینی دموکرات ها در سیاست حمایت از بایدن شود.

آیا دموکرات ها از بایدن دل می برند؟ جو بایدن، رییس جمهور آمریکا که حرکات و اظهارات عجیب او هر از گاهی به سوژه یک رسانه ها تبدیل می شود، در تازه ترین گاف خود برای ملکه فوت شده بریتانیا، آرزوی سلامتی کرد.

بایدن، پیش از این هم بارها گاف های مشابهی داده و از این منظر، مشروعیت حضورش در جایگاه مرد اول آمریکا را زیر سوال برده بود.

بایدن سال گذشته در جریان یک سخنرانی خطاب به کهنه سربازان آمریکایی در ایالت دلاوِیر، مدعی شد که بالغ بر 39 بار به عراق و افغانستان سفر کرده، درحالی که طبق آمار ارائه شده توسط رسانه دیلی میل، رقم واقعی سفرهای او به این دو کشور 21 بار بوده است.

بایدن بارها به افغانستان و عراق از جمله برای دیدار با پسرش که سابقا در عراق خدمت می کرد، سفر کرده؛ اما او هرگز در سمت فعلی اش به عنوان رییس جمهور آمریکا، به هیچ یک از این دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنجی که جناب گاف برای دموکرات ها به همراه دارد

رنجی که جناب گاف برای دموکرات ها به همراه دارد