مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-14سياسي

اعلام آمادگی سفرای 4 کشور برای حضور در جشنواره مبلمان منبت ملایر


نماینده مردم ملایر در مجلس از اعلام آمادگی سفرای کشورهای ارمنستان، گرجستان، عراق و روسیه و رؤسای اتاق های مشترک ایران و روسیه، ایران و ارمنستان و ایران و گرجستان برای حضور در جشنواره مبلمان منبت ملایر خبر داد.

- ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس از اعلام آمادگی سفرای کشورهای ارمنستان، گرجستان، عراق و روسیه و رؤسای اتاق های مشترک ایران و روسیه، ایران و ارمنستان و ایران و گرجستان برای حضور در جشنواره مبلمان منبت ملایر خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه چهارشنبه 24 خرداد در نشست هماهنگی برگزاری چهارمین جشنواره مبلمان منبت ملایر که با حضور فعالان این صنعت برگزار شد، با اشاره به روند ملی و جهانی شدن مبلمان منبت ملایر گفت: هر شهری در کشور نشان ملی یا جهانی دارد که برخی بین چند شهرستان مشترک و برخی ویژه یک شهرستان است.

وی به درآمد 600 میلیارد تومانی فروش مبلمان برای شهرستان در دومین جشنواره مبلمان منبت ملایر اشاره و مطرح کرد: حفظ و نگهداری از این نشان ملی و جهانی، بسیار مهمتر از کسب آن است.

آزادیخواه نشان جهانی مبلمان منبت را حیثیت، هویت و دی ان ای شهرستان خواند و بر لزوم مشتری مداری، همدلی و همکاری بین صنعتگران مبلمان تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی سفرای 4 کشور برای حضور در جشنواره مبلمان منبت ملایر

اعلام آمادگی سفرای 4 کشور برای حضور در جشنواره مبلمان منبت ملایر