مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-14سياسي

بهادری جهرمی: اقلام کشاورزی و غذایی مشمول عوارض صادراتی نیم درصد تصویب شد + فیلم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز (چهارشنبه 24 خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از زحمات اخیر محسن رضایی در سمت های مختلف گفت: - بهادری جهرمی: اقلام کشاورزی و غذایی مشمول عوارض صادراتی نیم درصد تصویب شد + فیلم سخنگوی دولت گفت: عوارض نیم درصد صادراتی برای بیش از سی مورد اقلام کشاورزی تصویب شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز (چهارشنبه 24 خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از زحمات اخیر محسن رضایی در سمت های مختلف گفت: ستاد هماهنگی اقتصادی دولت 112 جلسه در این دوره برگزار کرده که حدود 150 موضوع در این جلسات مورد بررسی قرار گرفته است.

28 جلسه سران قوا نیز برگزار شده که این جلسات بیش از 30 مصوبه مختلف در حوزه های مختلفی همچون تجارت، اصلاح نظام بودجه، تورم، مسکن، کالابرگ الکترونیک داشته است.

وی افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری اخیراً تغییراتی در ساختار شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ایجاد کردند، ضروری بود که تمرکز بیشتری در این دبیرخانه صورت بگیرد چراکه فعالیت های این دبیرخانه فراقوه ای است و به هماهنگی سه قوه مربوط است و استقلال و تمرکز بیش از پیش می طلبید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: اقلام کشاورزی و غذایی مشمول عوارض صادراتی نیم درصد تصویب شد + فیلم

بهادری جهرمی: اقلام کشاورزی و غذایی مشمول عوارض صادراتی نیم درصد تصویب شد + فیلم