مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-11اجتماعي

204 پست محیط بانی استان اصفهان خالی است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: هم اینک 204 پست محیط بانی این استان خالی است و با وجود کمبود شدید نیروی محیط بان، مجوز استخدام برای ردیف های خالی داده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر احمدرضا لاهیجان زاده در آیین گرامیداشت هفته محیط زیست که ظهر یکشنبه در سالن اجتماعات محیط بان اداره کل حفاظت محیط زیست استان با حضور سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: استان اصفهان دارای 22 منطقه تحت مدیریت محیط زیست با وسعتی بالغ بر 2 میلیون و 200 هزار هکتار است که این مساحت مناطق چهارگانه اصفهان از وسعت برخی استان های کشور بیشتر است.

وی با بیان اینکه برای پوشش این وسعت مناطق فقط 170 محیط بان در استان اصفهان وجود دارد، افزود: هم اینک به ازای هر 13 هزار هکتار یک نفر محیط بان داریم و این در حالی است که بر اساس استانداردهای جهانی باید به ازای هر یکهزار هکتار یک نفر محیط بان باشد و حتی اگر بخواهیم به حداقل های استاندارد جهانی برسیم یعنی به ازای هر سه هزار هکتار یک محیط بان، دستکم به 330 نفر محیط بان در استان اصفهان نیاز است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به اینکه در این اداره کل 662 ردیف پستی داریم که از این تعداد 295 پست تصدی دارد و 367 پست بلاتصدی است، ابراز داشت: مجوز استخدام در طول سال یا داده نمی شود یا اگر داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

204 پست محیط بانی استان اصفهان خالی است

204 پست محیط بانی استان اصفهان خالی است