مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-11حوادث

دستگیری سوداگر مرگ با محموله هرویین بلع شده در ملایر


فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر که با روش بلع قصد انتقال 120 گرم هرویین را داشت با هوشمندی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر که با روش بلع قصد انتقال 120 گرم هرویین را داشت با هوشمندی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در پی اطلاع از فعالیت مجرمانه فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: ماموران پس انجام تحقیقات و به کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی متهم را که در پوشش مسافر از استان های جنوبی کشور قصد انتقال مقادیری مواد مخدر را داشت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در محورهای مواصلاتی شهرستان دستگیر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، این مقام مسئول تصریح کرد: ماموران انتظامی در ادامه هفت بسته آب بندی شده هرویین به وزن 120 گرم که به صورت بلع و انباری در معده این متهم جاسازی شده بود را کشف کردند.

ساکی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی بر عزم جدی پلیس برای مبارزه با قاچاق موادمخدر به عنوان بلایی خانمان سوز تأکید کرد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سوداگر مرگ با محموله هرویین بلع شده در ملایر

دستگیری سوداگر مرگ با محموله هرویین بلع شده در ملایر