مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-10سياسي

پشت پرده انتشار اخبار دروغ درباره توافق ایران و آمریکا


رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی نوشت: انتشار اخبار کذب و متواتر در مورد توافق موقت میان ایران و آمریکا که در قالب یک بازی رسانه ای میان رژیم صهیونیستی و آمریکا در حال پیگیری است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نورنیوز، چند روزی است که رسانه های غربی با انتشار اخباری بعضا متناقض سعی در روایت سازی پیرامون روند مذاکرات میان ایران و غرب دارند.

اگرچه انتشار اطلاعات جهت دار و عمدتا نادرست از سوی رسانه های بیگانه در نگاه اول از پیشرفت در مذاکرات رفع تحریم ها حکایت می کند لیکن جهت گیری اصلی فضاسازی های انجام شده از سوی این رسانه ها تلاش مجدد برای شرطی سازی بازارهای داخلی ایران است.

در همین راستا؛ از حدود یک هفته قبل و بعد از انتشار خبر جعلی روزنامه صهیونیستی هاآرتص درباره گفتگوی محرمانه ایران و آمریکا و نزدیک شدن طرفین به توافق و همچنین انتشار اخبار غیر رسمی درباره تبادل زندانیان ایرانی و آمریکایی و آزادسازی منابع مسدود شده ایران در کره جنوبی، عراق و.

، بازارهای ارز، طلا، سکه و تا حدودی خودرو دچار نوسان نزولی شد.

هاآرتص در گزارش خود با اشاره به برخی جزییات ادعایی، نوشته بود: تماس های بین ایالات متحده و ایران در تلاش برای دستیابی به توافق بر سر توافق هسته ای در چند روز گذشته پیشرفت های زیادی داشته و مقامات اسراییل می گویند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده انتشار اخبار دروغ درباره توافق ایران و آمریکا

پشت پرده انتشار اخبار دروغ درباره توافق ایران و آمریکا