مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-13سياسي

نگاه ژورنالیستی به معضلات اجتماعی حل مشکل را دشوار می کند


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: نگاه کاریکاتوری و ژورنالیستی به مسائل و معضلات اجتماعی به جای حل مسئله پیچیدگی موضوع را بالابرده و حل آن را دشوار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر عباس کاظمی شامگاه دوشنبه در مراسم رونمایی از مستند منفی 14 که در سینما بهمن برگزار شد اظهار کرد: تولید این مستندها کمک های خوبی را به دستگاه های مسئول کرده و به عنوان یک اثر وضعی سطح مواجهه جامعه نخبگانی ما را ارتقاء می دهد.

وی افزود: موضوعی به نام نقطه زنی در مسایل اجتماعی و پرداخت دقیق و به اندازه در گذشته خیلی مسیله نبود اما امروز به دلیل وضعیت حاکم بر جامعه به شدت نیاز داریم منابع را صرف موضوعاتی بکنیم که ما به ازای اجتماعی آن را ببینیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین با بیان اینکه موضوعات مهمی در استان داریم که بتواند دستمایه این قالب ها قرار بگیرد، عنوان کرد: رشد خوبی در توجه و پرداختن به این مسائل در قالب آثار هنری داریم که امیدزا است.

وی ادامه داد: متاسفانه مواجهه ما عمدتاً با چالش ها و مسایل اجتماعی مواجهه ژورنالیستی بوده و نتوانسته ایم مواجهه پژوهش محور دقیق که عمق مسئله را با کمترین جانب داری و تاثیر از فضاهای سیاسی و امثالهم ارائه بکند ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ژورنالیستی به معضلات اجتماعی حل مشکل را دشوار می کند

نگاه ژورنالیستی به معضلات اجتماعی حل مشکل را دشوار می کند