مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-13سياسي

حضور مدیرعامل انجمن اوتیسم در شورای اسلامی شهر تهران


در حال حاضر بیش از 40 هزار خانواده مبتلا به اوتیسم شناسایی شده است اما به نظر می رسد حداقل 100 هزار خانواده اوتیسمی را داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سعیده صالح غفاری مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: بلوغ شنیدن و رسیدگی را در این دوره از شورا شاهد بوده ایم و بابت رسیدگی اعضای شورا به نیاز های جامعه اوتیسم ایران تشکر می کنیم.

مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران با اعلام اینکه از بین هر یکصد نفر کودک متولد شده، یک کودک مبتلا به اوتیسم در کشور متولد می شود که جامعه را تحت الشعاع قرار می دهد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 40 هزار خانواده شناسایی شده داریم اما به نظر می رسد حداقل 100 هزار خانواده اوتیسمی داشته باشیم.

وی تأکید کرد: خانواده هایی که دارای کودکان زیر 6 سال هستند باید به مراکز مراجعه کنند چرا که اوتیسم درمان ندارد و باید متخصصانی از بخش های مختلف حضور داشته باشند تا به افراد مبتلا به اوتیسم کمک کنند.

صالح غفاری با اشاره به شناسایی 23 سازمان برای رسیدگی به مشکل اوتیسم، یادآور شد: اگر رسیدگی به کودکان مبتلا به اوتیسم انجام شود قابلیت بهبود دارد و افراد مبتلا می توانند در آینده در جامعه حضور داشته باشند که نیازمند همکاری این 23 سازمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مدیرعامل انجمن اوتیسم در شورای اسلامی شهر تهران

حضور مدیرعامل انجمن اوتیسم در شورای اسلامی شهر تهران