مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-18ورزشي

8 برنامه در حوزه جوانان مازندران تدوین شده است


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به تدوین هشت برنامه در حوزه جوانان خبر داد و گفت: آمار اهدای وام ازدواج سال قبل در استان روند کاهشی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عادل عالیشان بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تدوین هشت برنامه اجرایی حوزه در جوانان، تربیت مربی و آموزش های پیش از ازدواج و ایجاد شبکه مربیان را از جمله برنامه های ذکر کرد و گفت: مشاوره ازدواج و خانواده و ایجاد شبکه استانی مشاوران ازدواج، تربیت مشاوران پیشگیری از طلاق و ایجاد شبکه تخصصی از جمله برنامه بوده است.

وی ادامه داد: حمایت از برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی قبل و حین ازدواج، حمایت از دوره های توانمندسازی زوجین و خانواده، حمایت از سمن ها و مؤسسات فعال حوزه ازدواج، حمایت از شکل گیری مجمع خیرین ازدواج آسان در تمامی شهرستان ها، توانمندسازی جوانان تازه ازدواج کرده با تاکید بر ازدواج به هنگام، آگاهانه و آسان از دیگر برنامه ها است.

وی به شعار هفته ازدواج مبنی بر ازدواج آسان، آسمانی و پایدار اشاره کرد و گفت: در سال 1400 حدود 54 هزار و 360 نفر برای وام ازدواج ثبت نام کرده اند و بیش از 32 هزار نفر وام دریافت کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران 88 درصد متقاضیان در سال 1400 موفق به دریافت وام ازدواج شدند گفت: پارسال 47 هزار نفر سال قبل در برای دریافت وام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 برنامه در حوزه جوانان مازندران تدوین شده است

8 برنامه در حوزه جوانان مازندران تدوین شده است