مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:102023-05-29اقتصادي

بازسازی و مرمت سرای زنجیرلو و راسته پنبه فروشان بازار اردبیل


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بازسازی و مرمت سرای زنجیرلو و راسته پنبه فروشان بازار اردبیل با هدف ساماندهی، حفاظت و احیاء بافت تاریخی و فرهنگی شهر در حال انجام است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بازسازی و مرمت سرای زنجیرلو و راسته پنبه فروشان بازار اردبیل با هدف ساماندهی، حفاظت و احیاء بافت تاریخی و فرهنگی شهر در حال انجام است.

محبوب حیدری هشتم خرداد در بازدید از طرح بازسازی و مرمت سرای زنجیرلو و راسته پنبه فروشان بازار اردبیل گفت: در راستای حفاظت و احیاء بافت تاریخی و فرهنگی شهر اردبیل، برابر مطالبات مردم، اصناف و بازاریان با هدف ساماندهی، مرمت و بازسازی راسته پنبه فروشان و سرای زنجیرلو، عملیات عمرانی مرمت و اجرایی طرح بر اساس قرارداد منعقده با پیمانکار و نظارت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و نظارت عالیه اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در قالب اقدام مشترک در حال انجام است.

وی افزود : 32 باب مغازه در سرای زنجیرلو و 22 باب مغازه در سرای پنبه فروشان قرار دارد که در این طرح نسبت به بازسازی و مرمت آنها اقدام خواهد شد.

دبیر ستاد بازآفرینی شهری استان اردبیل بر ایمن سازی و مرمت بازار تاریخی اردبیل تاکید کرد و گفت: در راستای پیشگیری از تخریب و حوادث احتمالی، کار اجرایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی و مرمت سرای زنجیرلو و راسته پنبه فروشان بازار اردبیل

بازسازی و مرمت سرای زنجیرلو و راسته پنبه فروشان بازار اردبیل