مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-10حوادث

روستاهای جنوبی خوروبیایانک ماشین آتش نشانی ندارد/سوختن 1500 نخل


نایین_دهیار روستای مهرجان شهرستان خوروبیابانک گفت: در پی حادثه آتش سوزی در روستای مهرجان بیش از هزار و 500 نفر درخت نخل به علت اختصاص نیافتن ایستگاه و خودرو آتش نشانی در آتش سوخت.

- ابولفضل شمسایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه آتش سوزی مزرعه رضوانیه روستای مهرجان شهرستان خور وبیابانک، اظهار کرد: مزرعه رضوانیه در کیلومتر 5 روستای مهرجان به سمت روستای بیاضه واقع شده است و تا مرکز شهرستان خور وبیابانک با فاصله 40 کیلومتری مواجه است و با توجه به بعد مسافت از مرکز شهرستان، پس از یک ساعت و در ساعت 11:15 دقیقه اولین خودرو آتش نشانی از شهرداری خوروبیابانک در محل حادثه حضور یافت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه روستای مهرجان، مرکز دهستان نخلستان شهرستان خوروبیابانک و دارای بزرگترین نخلستان های این شهرستان و در جوار چندین مزرعه و روستای دیگر واقع شده است، متأسفانه تا این لحظه علی رغم پیگیری های انجام شده از سطح شهرستان، استان و کشور خودرو آتش نشانی به این نقطه از شهرستان خوروبیابانک اختصاص نیافته است.

دهیار روستای مهرجان اضافه کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با مدیریت بحران استانداری اصفهان، مرکز شهرستان خوروبیابانک، شهرداری ها و شرکت فسفات کارون، یک دستگاه خودرو آتش نشانی از شهر فرخی و یک دستگاه دیگر از شرکت فسفات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای جنوبی خوروبیایانک ماشین آتش نشانی ندارد/سوختن 1500 نخل

روستاهای جنوبی خوروبیایانک ماشین آتش نشانی ندارد/سوختن 1500 نخل