مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 19:462023-06-09سياسي

جشنواره ای با طعم و بوی گل محمدی در امروله سنندج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سال گذشته در همین ایام اولین جشنواره گلاب گیری در روستای امروله از توابع بخش حسین آباد سنندج برگزار شد که جمعیت محدودی در آن شرکت داشتند، اما امسال این جشنواره در فضایی بزرگتر و با حضور چند هزار نفر از اقشار مختلف مردم، مسوولان استانی و شهرستانی در این روستا برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: امنیت پایدار کردستان مرهون مجاهدت و خون شهدایی است که جان خود را برای صیانت از کیان کشور و مردم در طبق اخلاص گذاشتند.

به گفته مهدی رمضانی، بخش حسین آباد 42 شهید را تقدیم انقلاب کرده که دو شهید، خلیل هدایتی و سیداشرف هدایتی از روستای امروله است.

وی خاطرنشان کرد: امروله جایگاه و پایگاه بزرگانی بوده که از 120 سال گذشته در این روستا زیسته اند و امروز مردم و جوانان آن ادامه دهنده راه این بزرگان و عرفا هستند و حضورم در این روستا را یک توفیق بزرگ می دانم.

رمضانی تصریح کرد: مردم کردستان، مردمی باشرف، با کرامت و دیندار هستند و هوشمندی این مردم برای تمام کشور و جهان شناخته شده است.

وی ادامه داد: تمام تلاش دشمن ایجاد ناامنی و سلب امنیت و آسایش مردم است و به انحای مختلف تلاش می کند خدمات نظام را کم رنگ جلوه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ای با طعم و بوی گل محمدی در امروله سنندج

جشنواره ای با طعم و بوی گل محمدی در امروله سنندج