مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 22:502023-06-15حوادث

نجات کوهنورد مصدوم در ارتفاعات طزرجان/افزایش حوادث کوهستانی یزد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات کوهنورد مصدوم در دره پونه برفخانه طزرجان توسط تیم های امدادی هلال احمر خبر داد.

- محسن حرازی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ظهر امروز طی تماس مردمی با مرکز eoc سامانه 112 هلال احمر مبنی بر مصدوم شدن یک کوهنورد 45 ساله در ارتفاعات برفخانه طزرجان (دره پونه)، بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر شهرستان تفت و تیم واکنش سریع استان و تیم پشتیبان با سه دستگاه خودرو کمک دار، تجهیزات و ست کامل کوهستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این کوهنورد از ناحیه سر دچار آسیب شده بود، گفت: سرانجام پس از رسیدن تیم امدادی به کوهنورد حادثه دیده، نجاتگران و دیگر کوهنوردان همراه با استفاده از بسکت و تثبیت فیزیکی و و بانداژ سر مصدوم و اقدامات اولیه درمانی، وی را از انتهای دره پونه برفخانه طزرجان و عبور از مسیرهای سخت و دشوار به پایین کوه آورده و بوسیله آمبولانس اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال دادند.

حرازی زاده ضمن قدردانی از امدادگران و نجاتگران هلال احمر عنوان کرد: از شهروندان انتظار داریم نکات ایمنی را با توجه به وضعیت منطقه و حوادث متعددی که در کوهستان اتفاق افتاده رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات کوهنورد مصدوم در ارتفاعات طزرجان/افزایش حوادث کوهستانی یزد

نجات کوهنورد مصدوم در ارتفاعات طزرجان/افزایش حوادث کوهستانی یزد