مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-02اجتماعي

هشدار هواشناسی نسبت به سیلابی شدن مسیل ها در 5 استان


سازمان هواشناسی نسبت به فعالیت سامانه بارشی، آبگرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن آب رودخانه ها سیلابی شدن مسیل ها در 5 استان هشدار داد.

- سازمان هواشناسی نسبت به فعالیت سامانه بارشی، آبگرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن آب رودخانه ها سیلابی شدن مسیل ها در 5 استان هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از تداوم فعالیت سامانه بارشی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و ریزش تگرگ طی روزهای جمعه تا شنبه (12 تا 13 خرداد) خبر داد.

این شرایط جوی روز جمعه در جنوب شرق فارس، شمال هرمزگان و روز شنبه در جنوب شرق فارس، مناطق مرکزی و ارتفاعات کرمان، شمال و غرب هرمزگان، شمال خراسان رضوی پیش بینی می شود.

در اثر این مخاطره جوی آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و مسیل ها و سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه ها، صاعقه، خسارت به سازه های موقت از جمله بنرها، داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در پروازها و در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی برای جلوگیری از آسیب ها و مخاطرات ناشی از این شرایط جوی اجتناب از هرگونه تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، احتیاط در سفرهای بین شهری، پرهیز از فعالیت های کوه نوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی نسبت به سیلابی شدن مسیل ها در 5 استان

هشدار هواشناسی نسبت به سیلابی شدن مسیل ها در 5 استان