مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 22:052023-06-14پزشكي

نیاز به اهدای خون همیشگی است


مدیرکل انتقال خون استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر شرایط مناسبی از نظر اهدای خون و مقدار ذخایر خونی استان داریم گفت: با توجه به اینکه بیماری و عمل جراحی همیشگی است نیاز به خون هم همیشگی است و باید در تمام فصول استمرار داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سید منتظر شبَّر مدیرکل انتقال خون استان تهران در همایش روز جهانی اهداکنندگان خون با بیان اینکه در حال حاضر شرایط مناسبی از نظر اهدای خون و مقدار ذخایر خونی استان داریم اظهار کرد: در رابطه با پلاکت نیاز به اهدای تازه داریم زیرا پلاکت نقش بسیار مهمی در ادامه زندگی تعدادی از بیماران دارد، بنابراین اگر عنوان می شود وضعیت ذخایر خونی استان مناسب است در خصوص گلبول قرمز و پلاسما است و در رابطه با پلاکت نیاز به اهدای روزانه داریم.

وی گفت: از ابتدای سال به صورت میانگین هزار و 500 اهدا در استان تهران ثبت شده است که این میزان اهدای خون ذخایر خونی استان را در شرایط ایده آلی قرار داده است، اما با توجه به اینکه بیماری و عمل جراحی همیشگی است نیاز به خون هم همیشگی است و باید در تمام فصول استمرار داشته باشد.

مدیرکل انتقال خون استان تهران بیان کرد: از فرمانداری و شهرداری اسلامشهر خواهشمندیم مکان مناسبی که دارای استاندارد های انتقال خون باشد را در اختیار ما قرار دهد چرا که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به اهدای خون همیشگی است

نیاز به اهدای خون همیشگی است