مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 11:452023-06-07بين الملل

وعده ایتالیا برای کمک 700 میلیون یورویی به تونس


نخست وزیر ایتالیا پس از دیدار با رییس جمهور تونس، وعده کمک 700 میلیون یورویی به این کشور را مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جورجیا ملونی نخست وزیر ایتالیا با قیس سعید رییس جمهور تونس دیدار و بر حمایت مالی از این کشور آفریقایی تاکید کرد.

منابع رسانه ای از تونس خبر دادند که نخست وزیر دولت راستگرایی ایتالیا به این کشور آفریقایی سفر و با رییس جمهور تونس در کاخ ریاست جمهوری دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی ، جورجیا ملونی بعد از دیدار با قیس سعید در جمع خبرنگاران وعده داد که ایتالیا به تونس 700 میلیون دلار کمک مالی انجام خواهد داد.

نخست وزیر ایتالیا اعلام کرد که هدف این حمایت مالی بخش هایی مانند بهداشت و خدمات اساسی است و با احترام کامل به حاکمیت دولت تونس این کمک انجام می گیرد.

وی خبر داد که ایتالیا خواستار حصول به توافق بین تونس و صندوق بین المللی پول با توجه به وضعیت اقتصادی و واقعیت اجتماعی تونس است.

بنا بر گزارش خبرگزاری آناتولی، تونس از یک بحران اقتصادی شدید رنج می برد که به دلیل پیامدهای همه گیری ویروس کرونا و سپس جنگ روسیه و اوکراین از فوریه 2022 تشدید شده است.

وعده نخست وزیر ایتالیا به تونس برای حمایت 700 میلیون یورویی در شرایطی مطرح شده که مشکلات اقتصادی در این کشور اروپایی همچنان ادامه دارد و طی ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده ایتالیا برای کمک 700 میلیون یورویی به تونس

وعده ایتالیا برای کمک 700 میلیون یورویی به تونس