مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-11اقتصادي

آمار کودکان کار در خیابان های تهران 70 هزار است


نجفی بیان اینکه یک نهاد مشخص و رسمی در زمینه ساماندهی کودکان کار معرفی نشده است، افزود: با وجود تعداد متولیان متعدد، آمار کودکان کار در کشور و به ویژه در خیابان های تهران روز به روز در حال افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آمار کودکان کار در کشور و به ویژه در شهر تهران روز به روز در حال افزایش است، گفت: 70 هزار کودک کار در خیابان های تهران وجود دارد که 80 درصد از این افراد ایرانی نیستند.

  سوده نجفی روز یکشنبه در جریان یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با ارائه تذکری اظهارداشت: یکی از مشکلات شهر تهران، کودکان خیابان و کار است که با آزارهای متعدد روبه رو هستند.

 وی با بیان اینکه این کودکان دچار مشکلات جسمی و روحی می شوند و از سویی دیگر حضور آنها در خیابان ها مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می کند، افزود: ساماندهی کودکان کار باید از سوی نهادهایی همچون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرداری، سازمان بهزیستی کشور، وزارت آموزش و پرورش و دیگر دستگاه ها انجام شود.

 نجفی بیان اینکه یک نهاد مشخص و رسمی در زمینه ساماندهی کودکان کار معرفی نشده است، افزود: با وجود تعداد متولیان متعدد، آمار کودکان کار در کشور و به ویژه در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار کودکان کار در خیابان های تهران 70 هزار است

آمار کودکان کار در خیابان های تهران 70 هزار است