مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 05:002023-06-12سياسي

41 درصد اراضی فارس حدنگاری شده است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: تا کنون 41 درصد از اراضی کشاورزی استان فارس اعم از زمین های زراعی و باغی کاداستر و حدنگاری در آنها انجام شده است.

-   مجتبی دهقان پور در حاشیه اولین جلسه شورای پیشگیری از تخریب و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی این استان در سال 1402 تصریح کرد: طبق مصوبه کمیسیون اصل 90مجلس شورای اسلامی از تیر ماه سال گذشته حدنگاری و کاداستر به ادارات ثبت اسناد و املاک واگذار شده است.

به نقل از جهاد کشاورزی فارس، دهقان پور گفت: تا قبل از مصوبه کمیسیون اصل 90مجلس شورای اسلامی، توسط همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان فارس کاداستر و حدنگاری حدود 25 درصد از مجموع اراضی زراعی و باغی این استان انجام شده بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در بحث رفع تداخل اراضی ملی و مستثنیات موضوع ماده 54 رفع موانع تولید خوشبختانه استان فارس توانسته با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه های مرتبط با این امر در سال 1401 از حیث تعداد پلاک رتبه 3 کشوری و از لحاظ سطح انجام رتبه 4 را کسب کند، افزود: این موفقیت با راهبری دستگاه قضایی استان، مشارکت اداره کل ثبت اسناد و املاک، همراهی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و تلاش های امور اراضی حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 درصد اراضی فارس حدنگاری شده است

41 درصد اراضی فارس حدنگاری شده است