مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-03فرهنگي

استقبال از فصل دوم مستند «پروانه» / پخش ویژه برنامه محرمی از شبکه نسیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس فرهنگی خبرگزاری دانشجو- الهام عرشی زاده، همزمان با آغاز پخش فصل دوم مستند «پروانه» که با محوریت زندگی بانوان موفق و ایثارگر تولید شده و از حضور زنان نخبه، - استقبال از فصل دوم مستند پروانه / پخش ویژه برنامه محرمی از شبکه نسیم تهیه کننده مستند پروانه : فصل دوم پروانه با محوریت زندگی بانوان موفق در 10 قسمت آماده شد که دوشنبه ها و سه شنبه های هر هفته حوالی ساعت 16 از شبکه پنج پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس فرهنگی خبرگزاری دانشجو- الهام عرشی زاده، همزمان با آغاز پخش فصل دوم مستند پروانه که با محوریت زندگی بانوان موفق و ایثارگر تولید شده و از حضور زنان نخبه، مخترع، کارآفرین، نویسنده، ورزشکارِ قهرمان، مدیران نهاد های مختلف، جانباز، پژوهشگران برگزیده و .

بهره برده است به گفتگو با منا اورعی تهیه کننده این مجموعه نشستیم.

مونا اورعی مجری و برنامه ساز تلویزیون با اشاره به این موضوع که آغاز ورودش به فضای رسانه با برنامه نیم رخ بود، گفت: تقریبا 15 ساله بودم که با نامه ای که به برنامه نیم رخ نوشتم موفق به حضور در برنامه و اجرا شدم.

سال 90 وارد حیطه گویندگی خبر شدم و از سال 96 به طور جدی برنامه سازی را آغاز کردم و مابین این ها در برنامه های مختلف به عنوان سردبیر و سرپرست نویسندگان حضور داشتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از فصل دوم مستند «پروانه» / پخش ویژه برنامه محرمی از شبکه نسیم

استقبال از فصل دوم مستند «پروانه» / پخش ویژه برنامه محرمی از شبکه نسیم