مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:502023-06-12اقتصادي

تخصیص تسهیلات حمایت از تولید و اشتغال به متقاضیان در فارس


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس گفت: تسهیلات حمایت از تولید و اشتغال به متقاضیان در فارس تخصیص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بابک دایی در خصوص این خبر بیان کرد: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان دبیرخانه این تسهیلات مشغول بررسی طرح های اولویت دار است که پس از تصویب در کارگروه برای پرداخت تسهیلات به فعالان اقتصادی و متقاضیان طرح ها، به بانک های عامل ارسال خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس ادامه داد: سال گذشته فارس موفق به جذب یک هزار و 820 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی شد که دو هزار و 400 اشتغال جدید و چهار هزار و 500 تثبیت اشتغال به همراه داشت.

دایی خاطرنشان کرد: برای سال جاری نیز دو هزار و 200 میلیارد تومان در قانون برای استان پیش بینی شده که 450 میلیارد تومان آن تخصیص یافته و به شکل نقدی به استان ابلاغ شده است.

او اضافه کرد: تسهیلات مذکور با نرخ ترجیحی به طرح هایی دارای درصد پیشرفت بالا که در آستانه افتتاح و نیازمند سرمایه ثابت و سرمایه در گردش هستند، پرداخت خواهد شد تا با افتتاح آن ها اشتغال مد نظر محقق شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس عنوان کرد: این تسهیلات بین طرح های حوزه کشاورزی، صنعت، راه و شهرسازی، حوزه میراث، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طرح های حوزه ارتباطات، معاونت علمی و فناوری، طرح های دانش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص تسهیلات حمایت از تولید و اشتغال به متقاضیان در فارس

تخصیص تسهیلات حمایت از تولید و اشتغال به متقاضیان در فارس