مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 23:552023-05-31اقتصادي

تشکیل کارگروه پایانه های صادراتی محصولات کشاورزی در خوزستان


سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از تشکیل کارگروه استانی احداث و توسعه پایانه های صادراتی محصولات کشاورزی در خوزستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالهادی فرخ تبار عصر امروز چهارشنبه در نخستین جلسه کارگروه استانی احداث و توسعه پایانه های صادراتی محصولات کشاورزی خوزستان بیان کرد: پایانه های صادراتی یکی از مهمترین زیرساخت های تخصصی تجارت در زمینه صادرات کالا و محصولات است که با ایجاد بستری مناسب آماده سازی محصولات کشاورزی با مزیت رقابت صادراتی و رعایت استانداردهای داخلی، منطقه ای و بین المللی تولیدات داخلی و نیز شناسایی و معرفی تجار احداث می گردند.

وی با بیان اینکه پایانه صادراتی، پایانه ای است که خدمات لازم و تخصصی را به صادرکنندگان یک یا چند محصول تولیدی و صادراتی مشابه و خاص ارائه می کند، اظهار کرد: دامنه های این فرایند شامل وزارت جهاد کشاورزی، تجار، اتحادیه ها، تشکل های صنفی، شرکت ها، تولیدکنندگان بخش کشاورزی، صادر کنندگان، توزیع کنندگان و بهره برداران است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه مسئولیت نظارت بر حسن انجام کار بر عهده دفتر توسعه صادرات معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی است، تصریح کرد: در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه پایانه های صادراتی محصولات کشاورزی در خوزستان

تشکیل کارگروه پایانه های صادراتی محصولات کشاورزی در خوزستان