مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-07اقتصادي

خراسان جنوبی سهم بیشتری از درآمدهای مالیاتی داشته باشد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نقش تنظیم گری در توزیع عادلانه ثروت و امکانات برای مردم تبیین شود، گفت: این استان در مسیر توسعه قرار داشته و عادلانه این است که درصد بیشتری از سهم درآمدهای مالیاتی را به خود اختصاص دهد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نقش تنظیم گری در توزیع عادلانه ثروت و امکانات برای مردم تبیین شود، گفت: این استان در مسیر توسعه قرار داشته و عادلانه این است که درصد بیشتری از سهم درآمدهای مالیاتی را به خود اختصاص دهد.

جواد اشرفی، امروز چهارشنبه 17 خرداد در جمع کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان، خواستار تبیین نقش مالیات در جامعه برای مؤدیان مالیاتی شد و اظهار کرد: مالیات نقش تنظیم گری در توزیع عادلانه ثروت و امکانات دارد، لذا باید این نقش برای مردم تبیین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در بسیاری از کشورهای جهان، مالیات از مهمترین منابع درآمدی به شمار می رود، افزود: مالیات باعث تنظیم نحوه ارائه خدمات در حوزه های مختلف می شود که نیاز است کارکنان و کارشناسان امور مالیاتی این روشنگری را برای مؤدیان داشته باشند و فلسفه پرداخت مالیات را برای مردم تبیین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی سهم بیشتری از درآمدهای مالیاتی داشته باشد

خراسان جنوبی سهم بیشتری از درآمدهای مالیاتی داشته باشد