مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 20:552023-06-06سياسي

تخلیه روزانه 400 دستگاه در سیلوی مغان/ 5 هزار تن گندم خریداری شد


نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: با آغاز کار برداشت گندم امکان تخلیه روزانه 400 دستگاه خودروی سنگین در سیلوی مغان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس جهانگیرزاده عصر سه شنبه در جریان بازدید از مراکز خرید گندم در جعفرآباد اظهار کرد: عملیات خرید گندم کشاورزان در جعفرآباد آغاز شده و در 2 روز گذشته نیز بیش از پنج هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خریداری شده است.

وی تصریح کرد: سیلوی مغان توانایی و قدرت تخلیه روزانه 400 دستگاه را دارد و امیدواریم کار خرید در مهلت مقرر به انجام برسد.

نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی از برپایی 12 مرکز خرید گندم در مغان و امکان افزایش آن تا 19 مرکز در روزهای آینده گفت: کار خرید گندم با مباشرت تعاون روستایی در حال انجام است و امیدواریم شرایط مناسبی را در خرید و پرداخت بهای گندمکاران در منطقه مغان شاهد باشیم.

جهانگیرزاده افزود: علاوه بر جعفرآباد، برداشت گندم در چهار هزار هکتار از اراضی مغانسر نیز آغاز شده و پیش بینی می شود 28 هزار تن محصول از کشاورزان این منطقه خریداری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط مناسب کشت، داشت و برداشت و عملیات نظارت کارشناسان، ما با رشد 2 تن در هر هکتار تولید گندم در مزارع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه روزانه 400 دستگاه در سیلوی مغان/ 5 هزار تن گندم خریداری شد

تخلیه روزانه 400 دستگاه در سیلوی مغان/ 5 هزار تن گندم خریداری شد