مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-17اقتصادي

فارس در بصره نمایشگاه برپا می کند


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: روزهای پایانی شهریور امسال، نمایشگاه زیرساخت، کالاهای ساختمانی و صنایع کشاورزی به همت این شرکت در استان بصره عراق برگزار می شود.

- محسن نهاوندی شنبه 27 خرداد در یک کنفرانس خبری بیان کرد: برای نخستین بار نمایشگاه بین المللی در بخش های زیرساخت، کالاهای ساختمانی و صنایع کشاورزی در فضایی به وسعت 2500 مترمربع در استان بصره عراق برگزار خواهد شد و ثبت نام از علاقه مندان 2 هفته قبل آغاز شده است و تا اواسط مرداد امسال ادامه دارد.

نهاوندی زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی بصره را 28 تا 31 شهریور اعلام و اضافه کرد: در کنار تقویم نمایشگاه های داخلی، برگزاری روزهای آفریقا، روسیه، گرجستان، ارمنستان، افغانستان، پاکستان و عمان در دستور کار قرار دارد و تلاش خواهد شد تا با معرفی توانمندی های اقتصادی، تجاری و تولیدی فارس در عرصه های مختلف، امکان تبادل و ارتباطات بیشتر بازرگان و فعالان اقتصادی فراهم شود.

مدیرعامل شرکت بین المللی نمایشگاه های فارس با بیان اینکه در حال حاضر مرکز تخصصی کشاورزی در استان نجف عراق راه اندازی شده است، گفت: معتقدیم با توجه به ظرفیت بسیار بالای عراق در بخث اقتصادی، لازم است که شرکت های ایرانی در این بخش نیز حضور پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس در بصره نمایشگاه برپا می کند

فارس در بصره نمایشگاه برپا می کند