مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:352023-05-30سياسي

موحدی: حضور پیروان ادیان الهی در حرم امام جلوه وحدت ملت ایران است


محمدرضا موحدی، مسئول کمیته ادیان الهی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، گفت: چهارشنبه دهم خرداد ماه ساعت 8:30 تا 10:30 شب از طرف جامعه کلیمیان در کنیسه یوسف آباد برای سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام مراسمی برگزار می شود.

- محمدرضا موحدی مسئول کمیته نیروهای مسلح و ادیان الهی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س) مسئول کمیته ادیان الهی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، با اشاره به برنامه های پیروان ادیان الهی برای سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(س)، گفت: حضور پیروان ادیان الهی در حرم امام خمینی(س) علاوه بر اینکه نشان می دهد اینها به امام احترام می گذارند و امام را بزرگ می شمارند، نشان دهنده توجه جمهوری اسلامی به ادیان الهی و آزادی آنها در بیان اندیشه و اجرای مراسم مذهبی خودشان در سطح کشور است.

مشروح گفت و گوی خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) با محمدرضا موحدی را در ادامه می خوانید: در فضایی که دشمنان سعی دارند القا کنند به پیروان ادیان الهی در جمهوری اسلامی ایران توجه نمی شود، حضور رهبران و نمایندگان پیروان ادیان الهی آشوری، کلیمی، ارمنی و زرتشتی در حرم مطهر حضرت امام خمینی(س) چه تأثیری در خنثی سازی توطئه دشمنان دارد؟ سی و چهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(س) را گرامی می داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موحدی: حضور پیروان ادیان الهی در حرم امام جلوه وحدت ملت ایران است

موحدی: حضور پیروان ادیان الهی در حرم امام جلوه وحدت ملت ایران است