مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 16:552023-06-13اجتماعي

«زنگ قصه» در کانون پرورش فکری اردبیل به صدا در آمد


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: «زنگ قصه» در کانون پرورش فکری اردبیل همزمان با گرامیداشت ثبت ملی قصه گویی ایرانی در کانون استان اردبیل به صدا درآمد.

- اردبیل-مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: زنگ قصه در کانون پرورش فکری اردبیل همزمان با گرامیداشت ثبت ملی قصه گویی ایرانی در کانون استان اردبیل به صدا درآمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ملیحه ملک زاده فرد بعد از ظهر سه شنبه در مراسم گرامیداشت ثبت ملی قصه گویی ایرانی در کانون استان اردبیل با بیان اینکه قصه گویی یکی از فعالیت های مهم و محوری در کانون پرورش فکری محسوب می شود، اظهار کرد: زنگ قصه در کانون پرورش فکری اردبیل همزمان با گرامیداشت ثبت ملی قصه گویی ایرانی در کانون استان اردبیل به صدا درآمد.

وی با بیان انیکه زنگ قصه توسط احمد پروستان از قصه گویان پیش کسوت، نواخته شد، افزود: قصه گویی و روایت هنرمندانه داستان ها، علاوه بر ایجاد حس صمیمیت و فراهم کردن لحظه ها و اوقاتی خوش برای مخاطبان به خصوص کودکان، به دلیل ارایه مفاهیم و آموزه های اخلاقی، اثری تربیتی در نظام اجتماعی دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل خاطرنشان کرد: قصه پیشینه ای به قدمت آفرینش لوح و قلم دارد که در اهمیت قصه همین بس که خداوند متع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زنگ قصه» در کانون پرورش فکری اردبیل به صدا در آمد

«زنگ قصه» در کانون پرورش فکری اردبیل به صدا در آمد