مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-01اجتماعي

اهدای 32 هزار نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی


با برگزاری دو پویش «نذر کتاب، نشر خوبی ها» و «اهدای کتاب، بارش دانایی» در سال 1401، بیش از 32 هزار و 400 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی اهدا شد.

- تبریز- با برگزاری دو پویش نذر کتاب، نشر خوبی ها و اهدای کتاب، بارش دانایی در سال 1401، بیش از 32 هزار و 400 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ظهر امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: سنت نذر و اهدای کتاب از دیرباز در کشور ما برقرار بوده که این امر در شهر تبریز نیز تاریخچه غنی دارد به طوری که کتابخانه ملی تبریز با اعانات بی دریغ مردمی بویژه خیرین فرهنگ دوست و اهدای کتاب توسط برادران نخجوانی از تاجرین این شهر تأسیس گردید.

بابایی با بیان اینکه پویش نذر کتاب نشر خوبی ها در ماه های محرم و صفر انجام گرفت که با اهدای 20976 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی سراسر استان به پایان رسید، افزود: دومین پویش تحت عنوان اهدای کتاب، بارش دانایی که به مناسبت فصل زمستان در ماه های بهمن و اسفند 1401 برگزار گردید 11445 نسخه کتاب به مجموعه کتابخانه های عمومی استان اضافه کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی اظهار کرد: در این دو پویش که با هدف غنی سازی مخزن کتابخانه های عمومی و ترویج فرهنگ اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 32 هزار نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی

اهدای 32 هزار نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی