مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:042023-06-21دانش

مأموریت گرایی رشته های دانشگاه آزاد مطابق با زیست بوم


حرکت دانشگاه آزاد اسلامی براساس سند تحول و تعالی و آمایش و مأموریت گرایی، می تواند امید را به جامعه برگردانده و جان تازه ای به آموزش عالی کشور بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی از نشست نهایی سازی سند آمایش دانشگاه آزاد اسلامی که از 26 خرداد آغاز شده و تا یکم تیرماه ادامه دارد، بازدید کرد.

طهرانچی با اشاره به برگزاری این نشست یک هفته ای با حضور متولیان تدوین سند آمایش استانها گفت: این اتفاق مانند داستان سیمرغ است که همه ما برای یک هدف متعالی گرد هم آمدیم.

واقعیت این است که نظام آموزش عالی و به طور کلی نظام آموزش دستخوش تحولات بسیاری شده است و در مقابل چشمان می بینیم که چه بر سر نسل جوان آمده و آنها از آنچه دانشگاه و نظام آموزشی ارائه می دهد، راضی نیستند و آموزش اشباع شان نمی کند.

به همین دلیل علاقه به تحصیل کمرنگ شده است.

وی ادامه داد: سؤالی که مطرح می شود این است که با توجه به پیچیدگی و فناورانه شدن زندگی و محیط اجتماعی، آیا جوانان بدون دانش های لازم می توانند آینده خود را تضمین کنند؟ آیا می خواهند به مصرف کننده دانش تبدیل شوند که دیگران برای آنها کار خواهند کرد یا خودشان در این مسیر پیشرو باشند؟ راهی که دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر تحول اجتماعی فناور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت گرایی رشته های دانشگاه آزاد مطابق با زیست بوم

مأموریت گرایی رشته های دانشگاه آزاد مطابق با زیست بوم