مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 19:052023-06-19پزشكي

ارائه خدمات با تعرفه دولتی در تنها مرکز تصویربرداری پزشکی هسته ای شمال استان اصفهان


مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان گفت: بیش از 750 تصویربرداری با نظارت پزشک متخصص در سه ماهه اول سال جاری در این مرکز انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از کاشان سید مهدی موسوی مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به انجام اسکن هسته ای قلب، استخوان، تیرویید و پاراتیرویید در این مرکز گفت: روزانه از 10 بیمار در این مرکز تصویربرداری پزشکی هسته ای می شود.

وی تشخیص سریع و به موقع، کمک به درمان بیماری های قلبی، سرطانی، تشخیص بیماری های کلیوی و تیرویید و درمان بیماری های تیرویید و برخی سرطان ها را از مزایای این نوع تصویربرداری بیان کرد.

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان با تاکید بر ارائه اطلاعات منحصر به فرد از طریق تصویربرداری پزشکی هسته ای به ویژه امکان شناسایی بیماری در مراحل اولیه، اظهار کرد: پزشکان از روش های تصویربرداری پزشکی هسته ای برای تجسم ساختار و عملکرد اندام، بافت، استخوان و سیستم درون بدن استفاده می کنند.

موسوی همچنین انجام سه هزار تصویربرداری پزشکی هسته ای در این مرکز در سال گذشته را یادآور شد و افزود: بخش تصویربرداری پزشکی هسته ای بیمارستان شهید بهشتی به عنوان تنها مرکز تصویربرداری پزشکی هسته ای شمال استان اصفهان است که با تعرفه دولتی به همشهریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات با تعرفه دولتی در تنها مرکز تصویربرداری پزشکی هسته ای شمال استان اصفهان

ارائه خدمات با تعرفه دولتی در تنها مرکز تصویربرداری پزشکی هسته ای شمال استان اصفهان