مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-02سياسي

دشمنان به دنبال پروژه امام زدایی از کشور هستند


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: دشمنان پروژه امام زدایی از ایران را در زمان حیات امام (ره) وحتی بعد از ایشان شروع کردند.

- کرج- نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: دشمنان پروژه امام زدایی از ایران را در زمان حیات امام (ره) وحتی بعد از ایشان شروع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا عباسی ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کمالشهر با تبریک ایام مبارک دهه کرامت و همچنین تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار کرد: ایام منتسب به امام راحل است، بعد از جنگ جهانی دوم در یک دنیای مادی جهان به دو قطب شرق و غرب تقسیم شده بود و اگر هر دولت و کشوری قرار بود که در کره خاکی به زیست سیاسی خود ادامه دهد یا باید در زیر سلطه غرب یا زیر سلطه شرق حرکت می کرد.

وی افزود: امام راحل طرحی نو درانداختند و الگوی جدیدی را به جهانیان ارائه دادند که دین می تواند حاکمیت و اداره جهان را به عهده بگیرد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر این اساس مسیر را حضرت امام (ره) در سال 1340 شروع کردند ولی از سال 1342 به بعد حرکت امام یک نمود ظاهری پیدا کرد.

وی با اشاره به دو اقدام بزرگ امام راحل تصریح کرد: یکی از کارهای حضرت امام این بود که نظام سلطه ستمشاهی که چند هزار سال در این کشور حاکم بود را س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال پروژه امام زدایی از کشور هستند

دشمنان به دنبال پروژه امام زدایی از کشور هستند