مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-10بين الملل

ترامپ اسناد محرمانه را در حمام خانه اش مخفی کرده


مقامات قضایی آمریکا در آخرین اظهارات خود در مورد پرونده ترامپ گفته اند وی اسناد محرمانه اتمی را در حمام خانه اش در فلوریدا پنهان کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دادگاه فدرال آمریکا در آخرین گزارش خود اعلام کرد دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا با 37 مورد اتهام جنایی از جمله نگهداری سوابق و اسناد محرمانه رو به رو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، مقامات قضایی دادگاه فدرال در آخرین گزارش خود عنوان کرده اند آن ها پس از بررسی های فراوان به این نتیجه رسیده اند که ترامپ برخی از اسناد فوق محرمانه و طبقه بندی شده هسته ای را در یک حمام در ملک شخصی خود در فلوریدا نگهداری می کند.

دادگاه همچنین می گوید رییس جمهور سابق آمریکا تا به حال مانع تحقیقات جزیی تر در مورد این اسناد و محل نگهداری آن ها شده است.

در اتهامات جنایی ترامپ همچنین آمده است که والت نائوتا، دستیار شخصی ترامپ زمانی در کاخ سفید کار می کرد به انتقال این فایل ها برای پنهان کردن آن ها از چشم اف بی آی متهم شده است.

در همین حال دادستان پرونده رییس جمهوری سابق آمریکا تاکید کرد که اقدام ترامپ در نگهداری اسناد محرمانه، امنیت آمریکا را در معرض خطر قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ اسناد محرمانه را در حمام خانه اش مخفی کرده

ترامپ اسناد محرمانه را در حمام خانه اش مخفی کرده