مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 09:452023-06-03بين الملل

عملیات ضدصهیونیستی گردان های قدس در جنین


همزمان با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطقی در نابلس، جنین و الخلیل، گردان های قدس از انجام عملیات در شهرک صهیونیست نشین «میراف» نزدیک جنین و تیراندازی به سوی آن خبر داد.

- همزمان با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطقی در نابلس، جنین و الخلیل، گردان های قدس از انجام عملیات در شهرک صهیونیست نشین میراف نزدیک جنین و تیراندازی به سوی آن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان های قدس - تیپ جنین وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین، از انجام عملیات ضدصهیونیستی در شهرک میراف نزدیک شهرک جلبون در جنین خبر داد.

گردان های قدس - تیپ جنین با صدور بیانیه کوتاهی درباره این عملیات اعلام کرد: یکی از یگان های تیپ جنین موفق شد با یاری خداوند متعال، شهرک صهیونیست نشین میراف در حوالی شهرک جلبون را هدف تیراندازی سنگین و پی در پی قرار دهد.

رزمندگان ما توانستند به سلامت محل عملیات را ترک کنند.

گردان های قدس در این بیانیه تأکید کرده است به عملیات ضدصهیونیستی ادامه می دهد و مسیر جهاد همچنان پابرجاست و پایان این مسیر یا پیروزی است و یا شهادت.

در همین حال، نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به اردوگاه نور شمس در طولکرم در شمال غربی کرانه باختری اشغالی یورش بردند که به درگیری بین آنها و رزمندگان مقاومت منجر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ضدصهیونیستی گردان های قدس در جنین

عملیات ضدصهیونیستی گردان های قدس در جنین