مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 19:152023-06-19فرهنگي

درخشش «شازده کوچولو» از خوزستان در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گرجستان


نمایش موزیکال «شازده کوچولو» کاری از گروه تئاتر رها به کارگردانی دانیال سیاحی از خوزستان در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گرجستان برگزیده شد.

- درخشش شازده کوچولو از خوزستان در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گرجستان ایسنا/خوزستان نمایش موزیکال شازده کوچولو کاری از گروه تئاتر رها به کارگردانی دانیال سیاحی از خوزستان در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گرجستان برگزیده شد.

دانیال سیاحی با اعلام این خبر به ایسنا گفت: شازده کوچولو نمایشی شیرین، جذاب و البته دوست داشتنی با شیوه ای جدید یعنی به طور موزیکال و با ترانه ها و هنگسازی اورجینال به شیوه ای خلاقانه پیش روی مخاطبان اجرا شد.

وی در خصوص داستان و روایت نمایش موزیکال شازده کوچولو توضیح داد: نمایش برگرفته از کتاب معروف شازده کوچولو نوشته آنتوان دوستن اگزوپری است و در مورد شازده کوچولویی است که از گل خود جدا می شود و به سیاره زمین مسافرت می کند، درس های مختلفی از آدم های مختلف یاد می گیرد و تنها چیزی که باعث می شود دوباره به گل سیاره خود فکر کند آشنایی شازده در سیاره زمین با روباه و گفت وگویی است که میان آن ها درباره اهلی کردن، آیین دوستی و مسؤولیت پذیری صورت می گرد و همین باعث زنده شدن احساس شازده به گل سیاره اش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش «شازده کوچولو» از خوزستان در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گرجستان

درخشش «شازده کوچولو» از خوزستان در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گرجستان