مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-08اجتماعي

بازی مرگ شهرداری ها با جان کودکان لرستانی


رییس اداره اوزان و کارشناس شهربازی اداره کل استاندارد لرستان گفت: کلیه وسایل بازی نصب شده در سطح پارک های استان که بصورت رایگان در اختیار عموم مردم هستند، - علی منصوری نیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به مشکلات استاندارد سازی تجهیزات مراکز بازی لرستان، اظهار کرد: کلیه وسایل بازی نصب شده در سطح پارک های استان که بصورت رایگان در اختیار عموم مردم هستند ( مجموعه وسایل بازی پلی اتیلن، تاب هاب پارکی و .

) بصورت صدر در صد فاقد مجوز استاندارد است.

وی خاطرنشان کرد: نواقص برخی از این وسایل بازی بحرانی بوده و بدلیل نوع جنس استفاده شده در صورت عدم جمع آوری آنها ممکن است صدمات جبران ناپذیری به استفاده کنندگان که عموما کودکان هستند، وارد شود.

رییس اداره اوزان و کارشناس شهربازی اداره کل استاندارد لرستان با بیان اینکه در سال 1398 دو مرحله بازرسی از تمامی وسایل بازی توسط این اداره کل و بصورت رایگان انجام شد، افزود: با وجود گزارش ارزیابی ها به شهرداری و بارگذاری آن در سامانه، اما متاسفانه در راستای استانداردسازی آنها از سوی شهرداری ها اقدامی انجام نشد.

منصوری نیا، تغییر مکرر رابطین شهرداری های در حوزه استاندارد سازی تجهیزات بازی را یک آسیب خواند و گفت: این موضوع سبب شده استاندارد سازی تجهیزات بازی با وقفه طولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی مرگ شهرداری ها با جان کودکان لرستانی

بازی مرگ شهرداری ها با جان کودکان لرستانی