مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-21سياسي

امروز؛ آخرین فرصت استفاده از تسهیلات مالیاتی


مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: تسلیم اظهارنامه مالیاتی و تعیین مالیات مقطوع برای استفاده از تسهیلات پیش بینی شده فرم تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی حسین پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تعیین درآمد برای گروه سوم مشاغل حقیقی را به دو روش عنوان و اظهار کرد: تسلیم اظهارنامه مالیاتی و تعیین مالیات مقطوع با استفاده از فرم تبصره 100 قانون مالیات های مستقیم و سازوکار این گروه از مشاغل است .

وی گفت: این دسته از مؤدیان باید برای عملکرد سال 1401 صاحبان مشاغل فرم خود را تا پایان خردادماه سال جاری تکمیل و ارسال کنند .

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تصریح کرد: مبلغ 67 میلیارد و 200 میلیون ریال سقف فروش درآمدی برای استفاده از فرم تبصره 100 قانون مالیات های مستقیم در نظر گرفته شده است.

حسین پور بیان کرد: کسانی که مجموع فروش کالا و ارائه خدمات آنها کمتر از مبلغ اعلامی از سوی سازمان امور مالیاتی کشور است، می توانند از تسهیلات در نظر گرفته استفاده کنند .

وی خاطرنشان کرد: صاحبان مشاغل به منظور بهره مندی از مزایای استفاده از تبصره 100 قانون مالیات های مستقیم تا 31 خردادماه نسبت به تکمیل فرم مربوطه یا تسلیم اظهارنامه اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز؛ آخرین فرصت استفاده از تسهیلات مالیاتی

امروز؛ آخرین فرصت استفاده از تسهیلات مالیاتی