مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:152023-06-19اقتصادي

پروژه چهارخطه کردن آبدانان-مورموری تا 2 ماه آینده تکمیل می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: پروژه چهارخطه کردن آبدانان-مورموری تا 2 ماه آینده تکمیل می شود.

- فرشاد دوستی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طول این پروژه 2 هزار و300 متر است که یک هزار و 200 متر آن آسفالت شده و زیر بار ترافیک قرار گرفته و عملیات تکمیلی 500 متر باقیمانده کمتر از دو ماه آینده انجام شده و این قطعه 2 هزار و 300 متری به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: در ادامه این مسیر چهار خطه کردن مسیر تا سه راهی ماهوته به طول حدود 8 کیلومتر در دستور کار قرار دارد و تا یک ماه آینده فراخوان مناقصه این هشت کیلومتر منتشر و عملیات اجرایی آن به پیمانکار سپرده خواهد شد.

دوستی بیان کرد: با تأمین اعتبار لازم، عملیات راهسازی پروژه چهار خطه کردن دره شهر - پل گاومیشان در قطعات مختلف شتاب می گیرد.

وی گفت: طول کل این طرح با احتساب 1800 متر از مسیر تونل کبیرکوه در مجموع 19 کیلومتر است که تا کنون بیش از 3 کیلومتر آن تکمیل و آسفالت شده و زیر بار ترافیک قرار دارد و عملیات باقیمانده مسیر در حال اجرا است.

وی پیشرفت کل پروژه را در مجموع 28 درصد عنوان کرد و افزود: از دلایل کند بودن روند اجرای این طرح می توان به کمبود اعتبار، وجود معارضین محلی و قرار گرفتن لوله گاز و سایر تاسیسات اشاره نمود که این مسائل با پی گیری های مکرر در حال رفع ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه چهارخطه کردن آبدانان-مورموری تا 2 ماه آینده تکمیل می شود

پروژه چهارخطه کردن آبدانان-مورموری تا 2 ماه آینده تکمیل می شود