مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-09سياسي

آمارهای اشتغال در ایلام برای مردم به درستی تبیین شوند


آمارهای اشتغال در ایلام برای مردم به درستی تبیین شوند.

- ایلام-امام جمعه موقت ایلام گفت:آمارهای اشتغال در ایلام برای مردم به درستی تبیین شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام وعد مرادبیگی در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: دولت مردمی کارهای زیربنایی خوبی انجام داده است و انصافاً در این جهت کار می شود امامردم از معیشت در فشار هستند، از دولت تقاضا داریم همانطور که در بسیاری از جاها انقلابی برخورد کردند در این مساله هم انقلابی عمل شود.

وی با بیان اینکه دولت در بحث اشتغال زحمت می کشند، گفت: فاز اول طرح گرمسیری به گفته استاندار ایلام در سفر ریاست جمهوری به بهره برداری می رسد و 2 هزار هکتار زمین های استان آبی می شود، ما ذخایر نفتی زیادی در استان داریم، اگر به گفته استاندار پارس غربی در ایلام شکل گیرد، نه تها جوانان این استان بلکه خیلی از جوانان کشور مشغول می شوند.

وی با تاکید بر اینکه اعتماد سازی مورد تاکید بعد از رحلت جانگداز امام راحل، گفت: خداوند متعال به امت اسلام و مظلومین جهان لطف کرد که چنین شخصیتی سکاندار رهبری دنیای اسلامی شد، هر چه از رهبری ایشان گذشت جهان احساس کرد که رهبری بی دبدیل است.

وی افزود: رهبری تیزبین، هوشمند و شجاع، دشمن شناس، تشخیص دهنده درست محاسبات دشمن، فقیه، عابد، زاهد، متواضع برای مردم از جمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارهای اشتغال در ایلام برای مردم به درستی تبیین شوند

آمارهای اشتغال در ایلام برای مردم به درستی تبیین شوند