مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 16:012023-05-28اقتصادي

کمک 25 میلیارد ریالی فعالان اقتصادی گلستان به خانواده زندانیان


رییس کل دادگستری گلستان از گلریزان 25 میلیارد ریالی فعالان اقتصادی استان به خانواده های زندانیان نیازمند خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان از گلریزان 25 میلیارد ریالی فعالان اقتصادی استان به خانواده های زندانیان نیازمند خبر داد.

حیدر آسیابی ظهر امروز یک شنبه 7 خردادماه 1402 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اقدامی خداپسندانه جمعی از فعالان اقتصادی گلستان با حضور در دادگستری استان با برپایی جشن گلریزان با عنوان نسیم مهر به مناسبت دهه مبارک کرامت به کمک خانواده های زندانیان نیازمند آمدند.

وی با بیان اینکه این فعالان خیر اقتصادی با کمک بیش از 25 میلیارد ریالی بخشی از نیازهای این خانواده ها را تأمین کردند، ادامه داد: به دلیل گرفتاری های ناشی از زندانی شدن سرپرست خانواده ها، بیشتر آنها دچار تنگناهای مالی، مشکلات اقتصادی و روحی می شوند که متأسفانه آسیب های اجتماعی شدید را در پی دارد.

رییس کل دادگستری گلستان پرداخت مستمری، تأمین جهیزیه، بسته های معیشتی و کمک هزینه های بهداشت و درمان را از جمله خدماتی دانست که با مشارکت خیران در انجمن حمایت از زندانیان زندان گرگان به مددجویان ارایه می شود، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده از ظرفیت انجمن حمایت از خانواده های زندانیان برای توانمندسازی این خانواده ها و کاهش آسیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 25 میلیارد ریالی فعالان اقتصادی گلستان به خانواده زندانیان

کمک 25 میلیارد ریالی فعالان اقتصادی گلستان به خانواده زندانیان