مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-02اجتماعي

برخورد دستگاه قضا با عوامل برداشت گیاه آنغوزه در کوهسرخ


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کوهسرخ از ورود دستگاه قضا در برخورد با کسانی که به طور غیرمجاز اقدام به جمع آوری گیاه آنغوزه کنند خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کوهسرخ از ورود دستگاه قضا در برخورد با کسانی که به طور غیرمجاز اقدام به جمع آوری گیاه آنغوزه کنند خبر داد.

  محمدحسین جوادی مقدم در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: چون برداشت های بی رویه و غیر اصولی، خشکسالی و.

گیاه آنغوزه را در معرض انقراض قرار داده است به همین دلیل برداشت این گیاه ممنوع اعلام شده و طی هماهنگی های به عمل آمده با دستگاه قضا با متخلفان برابر قانون برخورد جدی می شود.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه برداشت بی رویه و غیرمجاز گیاه آنغوزه از عرصه های منابع طبیعی کوهسرخ طی چند دهه اخیر آسیب جدی به این گیاه وارد نموده و اکنون در خطر انقراض قرار دارد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کوهسرخ تصریح کرد: رویشگاه های آنغوزه کوهسرخ به دلیل برداشت متمادی در سالیان گذشته و نیز کاهش شدید بارندگی در فصل زمستان و بهار سال جاری و افزایش دما خطر انقراض این گونه ارزشمند را تشدید می کند.

وی اظهار کرد: در راستای حفظ و احیاء رویشگاه ها و کمک به اشتغال و تولید پایدار منطقه و نیز امنیت شغلی جوانان، بهره برداری آنغوزه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد دستگاه قضا با عوامل برداشت گیاه آنغوزه در کوهسرخ

برخورد دستگاه قضا با عوامل برداشت گیاه آنغوزه در کوهسرخ