مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-19حوادث

دستگیری سارق حرفه ای در نظرآباد


جانشین انتظامی البرز از دستگیری یک سارق حرفه ای خودرو و محتویات داخل خودرو با اعتراف به 40 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ محمد نادربیگی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اعلام گزارش هایی مبنی بر سرقت محتویات داخل خودرو، موضوع در قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت پلیس این شهرستان مطرح و بررسی موضوع به پلیس آگاهی محول شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در مراحل تحقیقات میدانی سرنخ هایی از یک سارق سابقه دار مشاهده و سرانجام مأموران موفق شدند، در عملیاتی غافلگیرانه او را در مخفیگاهش در شهرستان همجوار دستگیر و دو دستگاه خودرو سرقتی، تعدادی ضبط، باند، دزدگیر، زاپاس و آچار آلات کشف کنند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته با مشاهده شواهد و مستندات قانونی پلیس، در نهایت به 40 فقره سرقت محتویات داخل خودرو و خودرو در شهرستان های نظرآباد، ساوجبلاغ، اشتهارد، کرج، قزوین، گیلان و مازندران اعتراف و با قرار 150 میلیارد ریالی مرجع قضایی روانه زندان شد.

سرهنگ نادربیگی در خاتمه ضمن بیان اینکه مال باختگان شناسایی و اقلام سرقتی تحویل آنان شده، افزود: برخورد با سرقت یکی از اولویت های اصلی پلیس در سال جاری است و در راستای پیشگیری از وقوع سرقت، شهروندان می توانند فعالیت های مشکوک افراد در محیط اطرافشان را به پلیس گزارش ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق حرفه ای در نظرآباد

دستگیری سارق حرفه ای در نظرآباد