مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 09:462023-06-07اقتصادي

آزادراه شیراز اصفهان پس از 12 سال افتتاح می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آزادراه شیراز اصفهان یکی از پروژه های بزرگ و کهنه استان فارس است که در دولت نهم و حدود 12 سال پیش کلنگ زنی شد.

  پروژه به عنوان یکی از مهمترین پروژه های عمرانی کشور هرچه سریعتر باید به بهره برداری می رسید؛ چراکه مردم سالیان سال است منتظر افتتاح آن هستند و هر روز وعده جدیدی داده می شود.

  استان فارس هنوز آزادراه ندارد و به عنوان یکی از استان های مهم در محور مواصلاتی جنوب به شمال کشور، ضرورت دارد که با عزم جدی مسئولان این پروژه را به بهره برداری برساند چراکه سالها از وعده افتتاح و اتمام عملیات اجرای پروژه گذشته و مردم انتظار دارند که آزادراه هرچه سریع تر مورد بهره برداری قرار گیرد.

  پروژه ای که بنا بود ابتدای امسال افتتاح شود اما بازهم در سفر اخیر وزیر کشور به فارس و مشاهده وضعیت پروژه به شهریورماه موکول شد ترافیک موجود در ورودی های شیراز از سمت سپیدان و جاده بوشهر یکی از عمده ترین دلایلی است که افتتاح این ازادراه را ضروری می کند، پروژه ای که بنا بود ابتدای امسال افتتاح شود اما بازهم در سفر اخیر وزیر کشور به فارس و مشاهده وضعیت پروژه به شهریورماه موکول شد.

  نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت این پروژه می گوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه شیراز اصفهان پس از 12 سال افتتاح می شود؟

آزادراه شیراز اصفهان پس از 12 سال افتتاح می شود؟