مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 20:052023-06-02سياسي

محدودیت تردد در میدان انقلاب اسلامی کرمانشاه موقتی است


پیگیری ترافیک سنگین در محدوده میدان انقلاب اسلامی شهر کرمانشاه از مطالبات شهروندی بود که مشخص شد اعمال محدودیت به دلیل عملیات عمرانی در این محدوده است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: کرمانشاه نهمین کلانشهر کشور، بزرگترین شهر کردنشین کشور و مهم ترین شهر در منطقهٔ مرکزی غرب ایران، جمعیتی بیش از یک میلیون نفر دارد.

محدوده شهری کرمانشاه از شمال به کوه فرخشاد، از شمال باختری به طاق بُستان و از جنوب به سفید کوه ختم می شود و این مشخصه نشان دهنده این است که کرمانشاه شهری است که به صورت طولی در نقشه نمایان است.

اصلی ترین مسیر تردد در شهر کرمانشاه را می توان مسیر بلوار طاق بستان- میدان سپاه پاسداران- بلوار شهید بهشتی- میدان آزادی- چهارراه اجاق- میدان انقلاب اسلامی- میدان آیت الله کاشانی- خیابان شهید اشرفی اصفهانی (ره) به میدان فردوسی معرفی کرد.

بارها در طی سالیان گذشته این مسیر به واسطه ترافیک های سنگین ترددی دستخوش تغییرات شده است و در حال حاضر نیز در محدوده میدان سپاه پاسداران تقاطع غیر همسطحی با هدف کاهش بار ترافیکی در دست اجرا است.

محدوده میدان انقلاب اسلامی (شهرداری سابق) یکی از مسیرهای شلوغ و پرتردد در شهر کرمانشاه است که این روزها ترافیک در این محدوده بیشتر از روزهای دیگر است و دلیل آن محدودیت های ترددی است که حوالی این مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد در میدان انقلاب اسلامی کرمانشاه موقتی است

محدودیت تردد در میدان انقلاب اسلامی کرمانشاه موقتی است